Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
3292
View
34
Reply

Kepala Tajul Terkehel Akibat Ditarik Isteri Ketika ‘Contraction’

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-5-2021 02:15 PM | Show all posts |Read mode
Kepala Tajul Terkehel Akibat Ditarik Isteri Ketika ‘Contraction’



Penyanyi Tajul Ariff Noor Md.Shari,23 atau lebih dikenali sebagai Tajul bakal meraikan Aidilfitri pada minggu hadapan dengan penuh keceriaan apabila isterinya, Nurul Shamieza Eddie selamat melahirkan anak kedua mereka, pada petang Khamis di sebuah pusat perubatan di Kajang, Selangor.

Timang Anak Lelaki
Menerusi perkongsian yang dibuat pelantun Ku Sayang Kau Rindu ini dalam laman Instagram nya, isterinya telah bersalin secara normal anak kedua mereka yang merupakan seorang bayi lelaki seberat tiga kilogram.Malah dia turut bersyukur kerana urusan bersalin isterinya telah dipermudahkan.

“Alhamdulillah, berkat doa korang semua. Tak sampai satu jam bertarung nyawa dalam bilik bersalin isteri Tajul dah selamat bersalin dengan normal.

“Berat anak 3 kg, baby boy.. sepasang dah dapat,” tulis Tajul

Kepala Terkehel
Di kesempatan itu, Tajul turut berkongsi pengalaman kepalanya terkehel akibat ditarik oleh Shamieza ketika mengalami ‘contraction’ sewaktu bersalin. Malah Tajul berkesempatan menunjukkan  kesan lebam tersebut  yang menimbulkan rasa lucu dikalangan pengikutnya.

“Walaupun kepala aku terkehel tadi, sebab bini aku tarik masa contraction dia tengah kuat. Nasib baik masih selamat.. Nama baby nanti Tajul akan umumkan,” tulisnya lagi.

  


Sekadar info, Tajul telah berkahwin dengan Shamieza Eddie sekitar tahun 2018. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Adriana Carisa yang kini berusia setahun.

SumbeR:https://murai.my

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-5-2021 02:34 PM | Show all posts
siap bulu mata pelesu ke tu ngalahkan cik ta
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 02:48 PM | Show all posts
obvious kot bulu mata palsu tu..
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 02:55 PM | Show all posts
duuuhhhhhh.......
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 02:56 PM | Show all posts
Melentik abissss
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 02:57 PM | Show all posts
da kau kering sgt... ni akibat kau hahahahaahaha

siapa suruh mengandungkan isteri.. gasak la kau dikkk
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 03:00 PM | Show all posts
benda ni pun nak jadikan gossip ke.
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Besarkan la badan tajul sampi leher terkehel hahahaahha. Kepeng sgt badan tu.
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 03:34 PM | Show all posts
Sorry OT:

Tengok tajul nie bermewah-mewah dengan bini dia, bersalin pun wad VIP katanya..
Sedangkan abangnya Khalish sakit terlantar, nasiblah ada zakat dan kerajaan negeri bagi bantuan
Apakata tajul tolong abang ko tu, dari ko sibuk habis duit kat kereta la, moto la, renovate muka bini ko lah
Kesian tengok abang ko sampai kena papah gitu
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 03:36 PM | Show all posts
kelip2_07 replied at 7-5-2021 02:34 PM
siap bulu mata pelesu ke tu ngalahkan cik ta

Bini dia buat keje tu sis, pasang eyelash extension kat orang

Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 07:50 PM | Show all posts
nampak nau drama.
Siap pakai bulu mate pelesu mengalahkan unta
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Depa2 yg nak beranak ni terutama artis,celebrity
Tak takut eh nak beranak siap bermakeup berkati2, pakai brg kemas, ni siap dgn bulu mata pelsu
Dibuatnya kiok masa bersalin, kan dah hazabbb
jenazah nya nnti..
Nauzubillah
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Bini dia ni  Che ta 2.0 ke
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 7-5-2021 03:34 PM
Sorry OT:

Tengok tajul nie bermewah-mewah dengan bini dia, bersalin pun wad VIP katanya..

Abg nya sakit apa
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 7-5-2021 03:34 PM
Sorry OT:

Tengok tajul nie bermewah-mewah dengan bini dia, bersalin pun wad VIP katanya..

Agaknya sebab harta bini kot...
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
shaiy replied at 7-5-2021 03:05 PM
Besarkan la badan tajul sampi leher terkehel hahahaahha. Kepeng sgt badan tu.

Tergelak baca..sebab tengok gambar ni tadi pun terlintas..halus no leher nya..huhuuu
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Muda2 dah ada 2 anak...untungglahh dpt sepasang...senyuman tajul ada iras arwah acik...
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2021 11:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoii sempat pakai bulu mata. Agaknye tengah soping2 nak terberanak terus check in and beranak.
Btw tajul ni jugak kan yg kata minta sponsor modified moto dulu?
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2021 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kekayaan xmampu beli gaya.. Ko bsalin kat wad kayangan pun tetapla nampak darat.. Sekian.. Ko simpan duit dik.. Udoh2la dok main kete bagai.. Kang xcukup duit jenuhla seniman nak tanggung..
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2021 10:48 AM | Show all posts
xpelah ,ada juga perempuan nakkan ko

Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list