Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
18352
View
167
Reply

[UPDATE] Suhaimi Saad ADA HATI rupanya dengan Neelofa, Siap Sayang-sayang

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 28-4-2021 08:26 AM | Show all posts
ok je bila ss ni bash menteri2
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 28-4-2021 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
piao replied at 28-4-2021 07:41 AM
APA LA BUShuk HATI SGT....

Ko tu bodo. Aku anti penunggang agama. Tp dah nama pun tollowers kn . Mmg padan la dgn peel.bodo tak bertempat.
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Tajuk lagu tiang agama tapi video baju n seluar sendat.
Hawau punya sohai
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 08:34 AM | Show all posts
sewel
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 08:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Eee gelinya mamat nih..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 08:58 AM | Show all posts

kalo PU RIz mati  pn , igt jah lop nak kat SS ke?
cm org giler isim jah..


p/s selalu ramadhan ni ramai yg isim akan keluar isim dia ni... sebab rasa diri dekat dgn Tuhan


Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:02 AM | Show all posts
Jantan tak center... hahahaahaha

kalau betul dia sayang bini tade dia nk gurau mcm ni..

menguris kak ina naim kita. hahahahaha


da la dapat laki miskin.. busuk pulak tu..

sian kau ina...
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:05 AM | Show all posts
MENREMANG BULU TENGOK DEN MEMBACANYER!
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:06 AM | Show all posts
neelofa pun geli bila dgr laksa sohai tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Peminat neelofa semuanye otak tak centre
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:26 AM | Show all posts
adakah TT pernah mendapatkan perkhidmatan urut dr SS?
sbb tu tk bole move on dr SS asik bukak benang pasal SS je
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:27 AM | Show all posts
emera replied at 28-4-2021 09:09 AM
Peminat neelofa semuanye otak tak centre

hahaha tergelak aku
kesimpulan yg jitu sekali
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:27 AM | Show all posts
semoga dedua dapat la hidayah dari Allah...
maleh da la nak kutuk...
nak kat mahsyar jenuh teruk nak carik depa lak nak mintak maaf...

ikut la ko nak tunggang ke...nak suka ke apa..

kami perati je la perangai korang...buat iktibar untuk kami...

haha
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:29 AM | Show all posts
mabukk ketum
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:30 AM | Show all posts
sian jah....
yg tergilakan dia semua sepesen je....

purit....SS.....jah jah......
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:32 AM | Show all posts
Mana tak sayang nya, dah muka bini dia sejibun lopak
Bezanya lopa versi berduit manakala bini dia tidak
Itu je bezanya...

"Kau bukan tak cantik, cuma kau tak berduit"
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:35 AM | Show all posts
kakakgarang replied at 28-4-2021 09:02 AM
Jantan tak center... hahahaahaha

kalau betul dia sayang bini tade dia nk gurau mcm ni..

Bersepah je jantan macam ni, miskin tapi nak kawin dua buat gurauan
Depan bini dok ngorat2 pempuan, cakap nak tak kawin dengan saya
Bini sy ON je
On acik kau !
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahha lawakkkk...
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:37 AM | Show all posts
dewi_rina replied at 28-4-2021 09:35 AM
Bersepah je jantan macam ni, miskin tapi nak kawin dua buat gurauan
Depan bini dok ngorat2 pempua ...

kelapa otak berjambol la... siapa je yg seronok bermadu..
dasar jantan tak guna.. dia la salah satunya...

jantan2 lain aib tertutup lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2021 09:40 AM | Show all posts
kakakgarang replied at 28-4-2021 09:37 AM
kelapa otak berjambol la... siapa je yg seronok bermadu..
dasar jantan tak guna.. dia la salah sa ...

Ada kan yg ustaz mana tah tu, bini nya dok carikan bakal madu
Annoying gila jantan macam ni, miskin pastu buruk tapi tak reti sedar diri
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list