Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
11641
View
54
Reply

Mula Besar Kepala, Siapa Pelakon Wanita Mendiva Dan Demanding Ini?

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-8-2020 11:51 AM | Show all posts |Read mode
Dengar khabar, seorang pelakon sudah mula naik kepala sejak namanya disebut-sebut selepas muncul debut dalam sebuah ‘naskhah’.


Memetik Murai, mereka akui pelakon wanita berkenaan seorang yang mudah mesra, namun ada sikap di sebaliknya membuat dirinya tidak disenangi beberapa pihak. Katanya, dia mula mengungkit soalan sesi temu bual yang tidak dimasukkan.

"Walhal, soalan tersebut merupakan soal kerjayanya ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan ianya ditanya sekadar mengisi baki masa yang ada."





Gambar hiasan




Malah, portal itu mendakwa pelakon berkenaan seorang yang demanding apabila dia meminta disertakan bersama supaya temu bual tersebut kelihatan eksklusif.


Lebih 'mendiva', dia bertegas portal yang menemu bualnya telah menjanjikan sesuatu biarpun hanya pada fikirannya semata-mata.


Siapa pelakon diva dan demanding ni? - CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-8-2020 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Poor writing.  Penulis artikel ni tak baca balik ke apa dia tulis?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Nurul kah?

Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Sindrom sugupavithra effect.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 11:59 AM | Show all posts
Sentap sungguh wartawan Msia ni...kalau ada jer tak puashati dgn retis mula la keluar gossip soksek2...benda kecik jer pun...ni tak lain tak bukan nak suruh ummah boikot retis tu ke?

Retis tu pun ada pandangan dia so argue la berhemah dgn retis tu...tulis artikel gossip menunjukkan wartawan yg tak matang.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Tggu forumers lain speku dlu la
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelakon jelmaan penyanyi ke
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
che-cikL replied at 15-8-2020 11:53 AM
Poor writing.  Penulis artikel ni tak baca balik ke apa dia tulis?

Aku ingat aku sorang je yg tak paham.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:23 PM | Show all posts
Demanding dan besar kepala tapi contoh hanya satu tu je. Itupun tak nampak macam demanding dan besar kepala pun?



Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape bende reputz cari ni tulis? Tak paham ayat ko
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Thread2 speku artikel ruangan pojok soksek2 ni is so 10 years ago... yich..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Nurul 7HM2 ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
X payah speku lah. Sendiri nak fitnah tapi suruh forumer speku.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
bedahmenjuyah: Aku ingat aku sorang je yg tak paham.

Aku baca mcm boleh ja tak tau apakah punca sebenarnyaaa..tulis mcm translate bahasa kiling ke bm adusss
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutnya reputs ni yg mendiva.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
oooo dah tu kita nak kena mnggelabah tetksss ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 02:00 PM | Show all posts
ingatkan demand nak bayaran tinggi. demand apa sebenarnya ni?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 02:02 PM | Show all posts
standard la kalau dia tanya benda yang takde. lagipun dia baru kan. mana la dia nak tahu tak semua yang orang tanya akan dimasukkan dalam berita. asal tanya je kira demand lah?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Reputz ni pon kadang2 bukan boleh pakai pon. Retis tak ikut kemahuan je terus di cop mendiva.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
X paham artikel ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list