Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7679
View
80
Reply

Dikecam Cium Dahi Abu Bakar, Didie Alias Ada Alasannya...

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2020 12:27 PM | Show all posts |Read mode
Didie Alias dikecam hebat disebabkan tindakannya mencium dahi pelakon veteran Abu Bakar Juah yang sedang terlantar sakit.


Bagaimanapun Didie kata ia merupakan respon semula jadi, tambahan pula dia menganggap Abu sebagai bapanya kerana mempunyai hubungan akrab.


Foto: IG


"Terus-terang saya sebenarnya tak mahu melayan isu ini kerana mereka tidak faham bagaimana keakraban saya dengan Ayah (Abu Bakar) yang memang saya anggap seperti bapa saya sendiri.

"Saya tak tahu tindakan saya itu akan dikecam kerana itu adalah respon semula jadi saya bila Ayah memberi tindak balas dengan mengangkat tangan dan memanggil saya ketika saya datang.

"Isterinya sendiri memberitahu sejak dia dibawa pulang dari hospital, Ayah hanya terlantar sakit tanpa memberi sebarang respon meskipun bercakap. Malah dia terkejut dengan respon Ayah pada hari itu.

"Jadi bila dia respon begitu, saya sedih dan Ayah pun terus ambil tangan saya dan letak di dadanya seolah-olah seperti hendak memberitahu dia sedang sakit.

"Saya pun tanpa berfikir panjang terus mencium dahinya kerana terlalu simpati dan sedih dengan tindak balasnya. Ketika itu, saya juga memakai 'mask'," jelasnya seperti dipetik dari Gempak.


  



  



Abu Bakar menghidap kanser hati.


"Saya terkejut bila dapat tahu dia kini jatuh sakit kerana kali terakhir berjumpa dengannya adalah pada dua tahun lalu. Dia segak dan nampak sihat, berbeza dengan keadaan sekarang.

"Saya diberitahu dia kini menghidap kanser hati selepas baru sahaja membuat pemeriksaan MRI." -CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-8-2020 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur dah senja pon masih tak sedar diri berpakaian
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
mask kan kotor..kuman2 tu x pegi ke kat pesakit yg ade immune rendah tu?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Buruknya penampilan.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata anggap macam ayah.kali terakhir jumpa dua tahun lalu.bolehhh ekkk?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:47 PM | Show all posts
Ketika itu, saya juga memakai mask.


Sheols nak sampaikan apa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
momopipo replied at 14-8-2020 12:39 PM
mask kan kotor..kuman2 tu x pegi ke kat pesakit yg ade immune rendah tu?

haaaa..aku lebih nk kecam tang ni..dahlah org tuh sakit...hygiene mana?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 14-8-2020 12:46 PM
Kata anggap macam ayah.kali terakhir jumpa dua tahun lalu.bolehhh ekkk?

Sama apa I fikir jgk.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila dah tak berapa nak cerdik,  gitulah jawapannya..

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
msdummy.2018 replied at 14-8-2020 12:49 PM
haaaa..aku lebih nk kecam tang ni..dahlah org tuh sakit...hygiene mana?

sbb tu kdg bahaya melawat org sakit kronik immune rendah ni..kita mgkin niat baik nak ziarah, tp tup2 bawak kuman pulak.. tp bab dia cium pkai mask ni mmg x boleh brain la..hmm
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:07 PM | Show all posts
2 bulan leh la nak goreng

tapi 2 taun punya story mana nak sama kondisi nya nek oi
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Cium dahi pastue sambil pakai mask ???
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:12 PM | Show all posts
tetap haram nyahhh
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
ooooo gitu..... k
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 14-8-2020 12:46 PM
Kata anggap macam ayah.kali terakhir jumpa dua tahun lalu.bolehhh ekkk?

same skrip dgn mijah jenan katanya bff maya matahari, tp last jumpa 2-3 tahun lepas.. tp kawan tu elok je berentap kat GV 2 tahun lepas
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Retis punya level tempuk tampar, sentuh bukan muhrim apa nak heran..
Netizen punnn....

Pakai mask cium org tu mmg tak masuk akal lah
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
riyadhK replied at 14-8-2020 12:55 PM
Sama apa I fikir jgk.

Mcm kes amyza aritu. Kata kwn baik arwah maya tp berbelas thn x jmpa. Apoooo?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa kecam. Halal ja sebab cium org tua tanpa nafsu. Org tua dah tak wajib tutup aurat pun

Tapi covid2 ni janganlah bersalaman dan bersentuhan walaupun nampak selfish

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Cengkung betul pipi dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Cium dgn pakai mask??? Bodohnya didie nih
Pakcik tu dahla sakit kanser hati
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list