Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
4886
View
75
Reply

Pengacara Joey G didakwa ugut bekas teman wanita

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2020 07:28 AM | Show all posts |Read mode
Joey G didakwa ugut bekas teman wanita

Oleh Farah Marshita Abdul Patah

KUALA LUMPUR: Seorang pengacara antarabangsa terkenal didakwa di Mahkamah Majistret di sini, hari ini, atas pertuduhan mengugut bekas teman wanitanya, dua tahun lalu.

Joey James Ghazlan, 40, atau lebih dikenali sebagai Joey G mengaku tidak bersalah dan memohon dibicarakan sebaik pertuduhan terhadapnya dibacakan jurubahasa dalam bahasa Inggeris di hadapan Majistret Wong Chai Sia.

Berdasarkan kertas pertuduhan, Joey G didakwa menghantar e-mel ugutan untuk menakutkan Patricia Sue Lin di sebuah unit Kondominium di The Capers, Sentul di sini, jam 2.19 pagi, pada 19 Mei 2018.

Pendakwaan terhadap bekas pengacara Channel [V] didakwa mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum dua tahun atau denda atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya, Wan Ahmad Hakimi Wan Ahmad Jaafar tidak menawarkan sebarang jaminan terhadap tertuduh kerana dikhuatiri mengganggu saksi pendakwaan, pengadu dan keluarganya.

Bagaimanapun, tertuduh dalam rayuannya menerusi peguam K Shalvin memohon dibenarkan ikat jamin termasuk mematuhi syarat ditetapkan seperti pasport diserahkan kepada mahkamah dan melapor diri di balai polis.

Mahkamah membenarkan tertuduh diikat jamin sebanyak RM4,000 dengan dua penjamin termasuk syarat tambahan pasport diserahkan kepada mahkamah dan dilarang mengganggu saksi pendakwaan.

Mahkamah turut memerintahkan tertuduh melaporkan diri di balai polis setiap bulan sehingga kes selesai.

Mahkamah kemudian menetapkan 17 September ini untuk sebutan semula kes dan serahan dokumen.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-8-2020 09:45 AM | Show all posts
Ugut apa? Video vogel kah?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 09:48 AM | Show all posts
bangsa apa si joey ni?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 10:02 AM | Show all posts
ni lah ex sabrina wira eh, leh tahan hensem gak
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 10:03 AM | Show all posts

Mixed melayu (bapa) dan english (mak).
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 10:12 AM | Show all posts
isle kan heols ni. dulu2 berkawan baik dgn sazzy falak dengan lakinya tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni kes 2 tahun lepas, with anger/rage, plus with alcohol.. Lepas tu he apologised.. Wonder why pat buat semua ni, padahal sheols pun buat benda salah... Owhhhh it's Sophia
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 10:44 AM | Show all posts
Meols pernah la 4-5 kali jumpa heols in person. time tu , heols dah tak jadi VJ Channel V, tapi jadi DJ BFM tak silap.

Hensem
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-8-2020 12:24 PM | Show all posts

Pengacara Didakwa Ugut Bekas Teman Wanita


Kredit foto: Berita Harian





Pengacara Joey James Ghazlan, 40 atau lebih dikenali sebagai Joey G membuat pengakuan tidak bersalah ketika didakwa di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur atas pertuduhan mengugut bekas teman wanitanya dua tahun lalu.


Dia didakwa menghantar e-mel ugutan untuk menakutkan Patricia Sue Lin di sebuah unit kondominium di The Capers, Sentul, jam 2.19 pagi pada 19 Mei 2018.


Pendakwaan dibuat mengikut seksyen 506 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum dua tahun atau denda atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan.


Tertuduh dibenarkan ikat jamin sebanyak RM4,000 dengan dua penjamin termasuk syarat tambahan pasport diserahkan kepada mahkamah dan dilarang mengganggu saksi pendakwaan dan diperintah melapor diri di balai polis setiap bulan sehingga kes selesai.





Kredit foto : Forum Cari





Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya, Wan Ahmad Hakimi Wan Jaafar tidak menawarkan sebarang jaminan terhadap tertuduh kerana dikhuatiri mengganggu saksi pendakwaan, pengadu dan keluarganya.


Bagaimanapun, tertuduh merayu menerusi peguam K Shalvin supaya dibenarkan ikat jamin termasuk berjanji mematuhi syarat ditetapkan seperti pasport diserahkan kepada mahkamah dan melapor diri di balai polis.





Kredit foto : Instagram Patricia Nudsen



Kredit foto : Instagram Joey G




Pada Oktober 2018, Patricia pernah memuat naik satu posting di lama Instagramnya mendakwa Joey G telah melarikan anaknya, Sophia Sue Lin. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols tak kesian kat dia ni. Sorry
He deserve it
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Rajin nye uolss menderma...kosser la lifestyle drink,drunk party 24/7....bila bergaduh kita pulak nak derma.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
cash la
dahla bila gaduh dgn ex wife, heshe serupa pondan jah....bergaduh kt ig story bagai
acik2 kepam je sapot heshe
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 12:56 PM | Show all posts
kp5x replied at 14-8-2020 12:24 PM
Kredit foto: Berita Harian

gambar 1st tu hensem
gambar 2nd tu org yg sama kah? kenapa nampak lain
udah rope john travolta


Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
melatibiru replied at 14-8-2020 10:28 AM
Ni kes 2 tahun lepas, with anger/rage, plus with alcohol.. Lepas tu he apologised.. Wonder why pat b ...

Heol tak nikoh ke rupanya dengan Pat tu? Ke masa tu belom nikoh halal?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Patricia Nudsen dan Patricia Su Lin orang sama ka?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Ohhh..ingatkan Aidid marcelo
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-8-2020 01:29 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 14-8-2020 01:01 PM
Patricia Nudsen dan Patricia Su Lin orang sama ka?

Ya, orang yang sama.

Some of us, or perhaps most of us, may want to know who exactly is Patricia Sue-Lin Knudsen, better known as Patricia K. Apart from adding music in our lives while spinning at night clubs, we see her in magazines and advertisements (with Levis being her latest), watch her on television and now hear her on radio! Where on earth did she come from?

I was born in Hong Kong and led what would be deemed a model childs life. I moved to Denmark when I was a tween and my whole life changed as it became very chilled out and more outdoor-orientated, recalls Patricia, 24.

Her dad, Vagn Skovgaard Knudsen lives in Denmark. He runs his own business there while he took care of my two younger sisters and I, explains Patricia.


"I love to just take it easy and enjoy life! Travelling


Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
kp5x replied at 14-8-2020 01:29 PM
Ya, orang yang sama.

Oooowh. Eh diorang takda nikah halal ka ropanya? Napa gelar ex gf? So kat surat beranak anak takkan letak status mak or bapa : 'Tidak diketahui' karna takda nikah?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 02:48 PM | Show all posts
slavehunter replied at 14-8-2020 12:51 PM
Rajin nye uolss menderma...kosser la lifestyle drink,drunk party 24/7....bila bergaduh kita pulak na ...

kita tgk je smbil mkn popcorn
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2020 03:00 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 14-8-2020 01:33 PM
Oooowh. Eh diorang takda nikah halal ka ropanya? Napa gelar ex gf? So kat surat beranak anak takka ...

Sepatutnya ada detail mak n bapak even mak bpk tak menikah.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list