Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
22766
View
257
Reply

Abby Abadi Buat Pembedahan Ikat Perut, Dah Turun 5kg!

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-8-2020 01:55 PM | Show all posts |Read mode
Foto: IG


Selepas menjalani pembedahan bariatric atau 'ikat' perut, Abby Abadi dah turun 5 kg!


Katanya selepas dua minggu menjalani pembedahan, berat badannya mula turun.


  



"Walaupun dah dua minggu, baru turun 5 kilogram, tapi nak posing juga sebab badan rasa kurang lemak-lemak degil.

"embedahan bariatric memang bantu menceriakan hari-hari saya. Semoga yang diluar sana yang berat atas 80kg, 100kg terutamanya dengan berbagai-bagai penyakit, buatlah, usahakan," tulisnya di Instagram.


  



  



Abby memuat naik gambarnya yang terkini, menyatakan dia sudah boleh memakai baju-baju lama.


"Nak cerita juga yang baju ni beli di Singapura masa sibuk dengan acara hujung tahun lepas, tapi masa itu beli tak cuba dulu, balik KL, bila nak pakai tak boleh butang.

"Sekarang dah boleh dah. Jeans tu pun sama, beli tak cubam, maing agak-agak, hari ini baru boleh pakai."

  



  



Abby terpaksa menjalani pembedahan ikat perut untuk mengelakkan berat badannya yang sudah mencecah 92kg naik lagi.


Tambahan pula suami sudah menyuruhnya supaya menjaga kesihatan. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-8-2020 01:59 PM | Show all posts
yang tak berwang boleh je suku suku separuh...


insha-Allah boleh turun
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila hang kurus kajg
Mula la iols teringat uols terkinja kinja menari

Aku bukanlah selemah yang kau sangka
Akubtak rela dipijak aaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Mudahkan nak turunkan berat tanpa senaman
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:08 PM | Show all posts
umur masih muda pi la jogging...slow2 nanti berat turun la...jgn la ambik  jln pintas...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
pemalas nak jaga makan dan bersenam
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Zulin pun katanya buat operation jugak kan? Yg jual supplements yg konon zulin mkn tu terpaksa tegakkan benang yg basah.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:14 PM | Show all posts
teringat dulu sheols ni keding je...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Cun ler bakyah x lama lagi.. wow...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Turun berat ni tak susah yg seksa nk buang hat melebeh tu.
Macam lengan , perut dan tek mengelambir tu.Ramai badan dah kurus tp kulit plak berlebihan takde pilihan lain kenala pi operet buang kan.

Org pompuan plak ramai alami perut mengelambir lepas beranak. Walau badan kembali kurus tp lower abs tu mmg susah degil nak mampus nak flat bila dah penah membesar gara2 mengandung.
Semuanya gara2 setitis air mani yg menjahanamkan keseluruhan tubuh wanita
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:24 PM | Show all posts
x guna buat operate bagai kalau makan pn tak jaga
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kos bs dlm 30k kan... ada duit semua jalan.. yg xda tu kena ler diet
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:30 PM | Show all posts
sheols gemuk sangat ke. tahap2 mikael ang je yang buat. aishah camtu iols paham la dok buat surgery tu. tapi sheols besar ke. bytheway cantik sungguh anak sheols dania tu. crossbreed terbaik abby dan norman.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Abby dulu cantik. Kawin dgn suami2 hensem akhirnya dia yg tak lawa. Mengapa zis. Taknak ke jadi taitai
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 02:37 PM | Show all posts
nanasno replied at 13-8-2020 02:30 PM
sheols gemuk sangat ke. tahap2 mikael ang je yang buat. aishah camtu iols paham la dok buat surgery  ...

last berat die sblm buat 95kg..lgpun die kan mmg truk darah tinggi..
untungla pas ni jd bdn cam zulin nk tgk mampu lgkah beristiqamah baju besar2


Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn jd mcm anak Nora sudah...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:08 PM | Show all posts
tak sabar nak tgk abby slim dan cantik mcm zaman Elite
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Takutlah tu jai cari yg lain..xnk kes yg sama berulang kembali agknya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Leh lawan kemek nanti..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2020 03:27 PM | Show all posts
sebelum ni berat dia 95kg ke? so baru turun 5kg mmg tak nampak hasil laa..
tggu la dlm 10-15kg baru nampak sikit perubahan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list