Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1546
View
37
Reply

[Tempatan] Ramai pasangan masih belum ada cahayamata. Tapi si bapa, 37 tahun hempas anak perempuan, 7 tahun ke lantai pasal minta air

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-8-2020 12:09 AM | Show all posts |Read mode
Hempas anak ke lantai hanya kerana minta air
    myMetromutakhir
Muhammad Zulsyamini Sufian Suri


BERANG selepas anak perempuannya berusia tujuh tahun meminta air ketika sedang makan malam, seorang bapa bertindak di luar kawalan dengan menghempas kanak-kanak itu ke lantai dalam kejadian di Kampung Kroh Hilir, di Padang Rengas, kelmarin.

Pemangku Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar Deputi Superintendan Zahiri Hassan berkata, dalam kejadian 8.20 malam itu, mangsa mengalami luka di dahi sebelah kiri selain bengkak di bahagian kepala selepas terkena bucu meja makan.

Beliau berkata, kejadian disedari isteri suspek berusia 40 tahun yang ketika kejadian sedang menguruskan jadual persekolahan anak-anaknya selepas terdengar suaminya memarahi mangsa sebelum disusuli jeritan dan tangisan.

"Suspek mendakwa mangsa sudah mengetuk kepalanya sewaktu dia sedang menikmati makan malam lalu membuatkannya marah. Siasatan awal mendapati suspek mengangkat lalu menghempas mangsa ke lantai sebanyak sekali.

"Sejurus kejadian suspek berusia 37 tahun itu melarikan diri namun berjaya diberkas di rumahnya 12 tengah hari semalam. Suspek baru sahaja dibebaskan dari penjara dua minggu yang lalu," katanya ketika dihubungi hari ini.

Beliau berkata, ibu mangsa membawa kanak-kanak malang itu ke klinik sejurus kejadian namun dinasihatkan untuk mendapat rawatan lanjut di Hospital Kuala Kangsar.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001 iaitu kerana penganiayaan, pengabaian, pembuangan atau pendedahan Kanak-kanak.

"Pemeriksaan mendapati susupek yang juga seorang penganggur mempunyai lima rekod membabitkan kes dadah selain dua rekod jenayah," katanya.

Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 4 Ogos 2020 @ 11:27 PM

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 5-8-2020 12:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Kaki dadah pun mampu berbini. Ko hado?
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Hmm taik dadah + biawak rupanya harap bininya celiklah mata tu. Pi mintak cerai. Baru anak sndiri mintak air sanggup dia hempas budak tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 12:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Bersusun rekod dia mndadah n berjenayah.....blh jd kebanggaan tu....wife dia hrp2 bukak la mata...
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 02:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak pulak di sebut maknye kerja ape ek,  kot la keje gomen.

Kalau keje elok,  berpisah je la.. Dari jaga bewok..

Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 07:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Xim replied at 5-8-2020 12:43 AM
Bersusun rekod dia mndadah n berjenayah.....blh jd kebanggaan tu....wife dia hrp2 bukak la mata...

Tak serik lagi Tak tahu la wife dia.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Sial. ...buat malu orang perak je. ....
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 07:46 AM | Show all posts
da la biawak penganggur... pendadih. penjenayah plak tu. bini dia masih lagi terima dia balik. fine. ko yang lebih pentingkan nak menyedap & asal berlaki. thats on you sista.

TAPI aku tak faham kalau bini masih lagi terima dia lepas dia buat anak sendiri macam tu. anak kot.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 07:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak suka budak jgn beranak la setan
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Konsep asal berlaki ke ni.... tak reti2 bercerai ke tanggung biawak. Ehhh laa geram nya
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:30 AM | Show all posts
judicata replied at 5-8-2020 07:46 AM
da la biawak penganggur... pendadih. penjenayah plak tu. bini dia masih lagi terima dia balik. fine. ...

tu baik sikit sbb bapak diaa sendiri yg hempas anak
selama ni baca boipren mak yg bunuh dan dera anak........
really cannot brain this kind of thing
binatang pun sayang kat anak

Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:35 AM | Show all posts
hermm agaknya bini nk mintak cerai pon  takut kang kena bunuh. sedangkan ngan anak sdn pon gamak buat mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:36 AM | Show all posts
keling mabuk mentodi..melayu lak mabuk mendadih.aiyoo
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:39 AM From the mobile phone | Show all posts
gitu le kannnn...kawen sama taik dadah
asalkan berlaki kan kak
ujung2 dah la biawak.dihempas lak anak ke lantai
ni mesti akak ni slalu gelakkan andartu antertu dan org2 yg mandul kan kak
padan muka ko
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:41 AM | Show all posts
baru lps keluar jail, ni potentially masuk balik.
ko ingat ko tengah main monopoly ada get out of jail free card?
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Sakitnya badan anak tu dihempas ke lantai... Ngok punya bapak
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 08:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Baran!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 09:06 AM | Show all posts
nuryakmal replied at 5-8-2020 08:41 AM
baru lps keluar jail, ni potentially masuk balik.
ko ingat ko tengah main monopoly ada get out of j ...

main monopoly.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 09:07 AM | Show all posts
Anak minta air pun dihempas,elok la ke dalam semula.
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2020 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Kan aku kata.....

Pompuan ni klu laki taik dadah ke....tak keja ke...kaki pkl, kaki dera, dorang tak kisah....masih sayang, tapi jgn laki ada skandal atau nk kawin, baru tu lah nk pegi pej agama nk bercerai.....baru tersedar & rasa diri teraniaya....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list