Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12368
View
184
Reply

Syatilla Melvin Hadiahkan Ibu Gelang Emas Besar

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-8-2020 02:55 PM | Show all posts |Read mode
Syatilla Melvin tak sangka dia dapat menghadiahkan gelang emas buat ibunya.


Aktres ini berkongsi tentangnya melalui video yang dimuat naik di Instagram.


Dalam rakaman tersebut, Syatilla membuat kejutan menghadiahkan ibunya gelas emas besar hasil dari titik peluhnya berniaga.


  



Katanya dari dulu lagi dia akan mengutamakan ibunya. Ini kerana berkat doa ibunya dia kini semakin berjaya dan sentiasa murah rezeki.


Dahulukan yang tercinta. Dulu rasa mustahil dapat masuk kedai emas dan terus beli tapi Allah memang maha adil.

Kredit foto: IG


Bila kita utamakan orang tersayang lebih dari diri sendiri Allah balas dengan semua bentuk bahagia dan rezeki melimpah-melimpah bagai ke ladang gandum lalu ambik coco crunch makan dengan susu, ya Allah sedapnya.

Ibu jangan pernah berhenti berdoa untuk keberkatan anak-anak ibu dunia akhirat. I love you, tulisnya.


  



Menurut isteri kepada Shaheizy Sam ini, perkongsian itu diharap agar dapat memberikan inspirasi kepada orang lain.


Moga video ni dapat bagi inspirasi untuk orang-orang di luar sana supaya mula berniaga atau cari duit hasil titik peluh sendiri untuk bahagiakan orang yang tersayang."


Di tuangan komen ramai yang memuji Syatilla kerana menjadi seornag anak yang baik dan sentiasa menghargai ibunya. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-8-2020 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa nk habaq..org if betui2 kaya..senyap je...huhuhu..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak dia lawa patut Nurun ke anak
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Pulut dakap nipis dan ringan nyer walaupun nampak besar
Mudah kemek
Beliler yang padu skit
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Risau org aim mak hangggg ja padni tila oiiii
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak sheols macam susan menon, isteri daddy megah holdings.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Sarima tu potostat sam sungguh noh
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:27 PM | Show all posts
Alhamdulillah. Moga makin sukses
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
oooooo dh tu kita semua ni nk kena mggelabah teksssss ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:34 PM | Show all posts
tak minat coco n pulut dakap. cepat kemek cepat berlubang. tapi terbeli coco kait cuma berat lebih 10g so boleh buat harian.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:36 PM | Show all posts
mak dia lawa..pastu jenis rilexxx je...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:40 PM | Show all posts
kaka ada simpan collection pandora, pakai masa majlis2 je. charm pun banyak. hello kitty, avenger, eiffel tower, klcc tower. beli charm bagus kalau nak pajak gadai perlu duit kejap je dapat
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:51 PM | Show all posts
tgn kalau kecik pakai sebeso2 gelang nmpk tk lawo la

lg pun berani ke keluar pkai gelang beso gitu..tkut kena kerat je hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:59 PM | Show all posts
dasyat btl diorg ni...byr zakat RM80k...mesti jualan juta2 ni...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
bingitnya ank beranak dlm IGTV tu.. dh serupa dlm kandang beruk...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 04:06 PM | Show all posts
tayang la selagi boleh. esok lusa datang perompak, peragut jangan salahkan depa ye
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
MO peniaga sakai yang jual barang OEM bagai. Modal halus je, jual buleh tahan mahal. Pakat tulis nak tolong segala, sila join buat duit sama sama. Last last terkapai kapai la stokis nak ngabiskan stok. Alaaaahai. Recycle jah modus operandi ni dikalangan peniaga acah jutawan malaya. Itupun tetap la ramai terpedaya
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Alu teringin nk belikan mak aku gelang... impian aku nk beli kan mak aku gelang coco  kiri kanan tangan utk mak aku...aku suka tgk post anak bg mak ayah hadiah tp meluat tgk laki bg bini hadiah...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa cakap dulu mustahil masuk kedai emas terus beli? meols rakyat marhaen keje pencacai pun masuk kedai emas terus beli mana yg berkenan sebulan sekali.

Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
ellejo replied at 3-8-2020 04:24 PM
kenapa cakap dulu mustahil masuk kedai emas terus beli? meols rakyat marhaen keje pencacai pun masuk ...

Tak marhaen sgt la chuols..aku masuk kedai emas setahun sekali je time nak raya..itu pun kekadang trade in je...miskinnya aku..huhuhu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list