Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
628
View
16
Reply

LELAKI PALING KACAK DI DUNIA SETIAP DEKAD 1900'S -2010'S

[Copy link]

Author: zasrfikri       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-7-2020 09:17 PM | Show all posts |Read mode
GALAKSI VIRAL - Ingin tahu siapakah jejaka paling kacak setiap dekad bermula awal era 1900 an. Definisi kacak, tampan dan segak adalah subjektif kerana ianya bergantung kepada faktor. Contohnya , pernah satu ketika dahulu, jika mempunyai badan tegap akan dianggap kacak walaupun muka biasa sahaja. Di samping itu, ada juga yang menggunakan definisi tampan atau kacak ini berdasarkan citarasa  kegemaran terkini (wajah) sesebuah zaman itu. Oleh itu, ianya sangat subjektif, kompleks, dan variasi. Walaupun begitu, di sini GV akan senaraikan nama-nama yang pernah digelar Lelaki Paling Kacak setiap dekad berdasarkan impak dan populariti mereka.

Sean O'Pry

Supermodel Amerika Syarikat


LELAKI PALING KACAK SETIAP DEKAD
ERA 1900 AN

EUGEN SANDOW


Asal : Jerman

Tarikh Lahir : 2 April 1967

Tarikh Kematian : 14 Oktober 1925 (58 tahun)
Kerjaya : Atlet Bina Badan
Catatan :

Eugen Sandow pernah dilabelkan sebagai Lelaki Paling Kacak di Dunia kerana memiliki badan yang tegap dan maskulin. Beliau juga merupakan perintis dan ikon kepada atlet bina badan. Antara momen sejarah yang pernah dilakukan oleh beliau ialah pernah mengadakan pertandingan bina badan pertama di dunia di London pada tahun 1901. Pelakon Hollywood Arnold Schwarzenegger pernah memuja beliau sebagai atlet bina legenda dunia yang tiada tandingannya.









ERA 1910 AN

SESSUE HAYAKAWA

Asal : Jepun
Tarikh Lahir : 10 Jun 1886
Tarikh Kematian : 23 November 1973 (87 tahun)
Kerjaya : Aktor
Catatan :

Sessue Hayakawa adalah salah seorang aktor zaman filem bisu yang sangat popular dan juga ikon filem era hitam putih selain Harold Lockwood di era 1910 an. Pasti ramai masyarakat generasi kini tidak menyangka bahawa pelakon Jepun ini pernah menjadi kegilaan ramai peminat dan sangat berjaya di Hollywood ketika itu. Beliau juga pernah memegang rekod antara aktor paling tinggi bayarannya di Hollywood iaitu $3,500 seminggu pada tahun 1919. Namun, populariti beliau mula merosot apabila sentimen anti Jepun mula menular di negara Barat pada era 1920 an. Walaupun begitu, wajah eksotik Asia beliau sebenarnya telah menjadikan beliau lain daripada lain dan sebab itu jugalah beliau pernah dinobatkan Lelaki Paling Kacak era 1910 an.
Info lanjut boleh rujuk sumber rujukan di link ini >>> LELAKI PALING KACAK DI DUNIA







Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 30-7-2020 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu2 suka Steve Bauer
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekolah menengah dulu iols beli majalah kalau ada sekecik2 gambar keanu reeves. Idop lagi dia
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 10:13 PM | Show all posts
Pilihan akak













Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 10:15 PM | Show all posts
TT silap letak tahun lahir kot

Tarikh Lahir : 2 April 1967

Tarikh Kematian : 14 Oktober 1925 (58 tahun)

Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2020 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg hensem, adalah kurex sendiri

Bgs

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 12:00 AM From the mobile phone | Show all posts
No james dean? Are you kidding me?
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 30-7-2020 10:48 PM
Yg hensem, adalah kurex sendiri

Bgs

Tak payah perasan lah si gayah hodoh gemuk dan kepam
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 08:23 AM | Show all posts
aijinmisaki replied at 1-8-2020 12:01 AM
Tak payah perasan lah si gayah hodoh gemuk dan kepam

Sampai ke sini ye kau menyerang.. macam dodolgemuk berkerak kau ni. Sakit hati sgt sampai kau sendiri yg merintih sedangkan aku dekat sini bahagia dan tak terkesan langsung. Aku bahagia jalani kehidupan serba serbi sempurna ni sedangkan kau terpaksa merintih2. Faham orang buruk macam kau tak boleh tgk orang lain bahagia, nak sama2 jatuh macam kau. Tapi semua yg kau nak jatuhkan & sakit hati tu tak terkesan pun..Dengar sini manusia hina! Jangan cari pasal dgn aku sebab aku tak pernah cari gaduh dgn kau. Aku tak pernah cari gaduh dgn orang lain melainkan orang yg cari gaduh dgn aku! Faham?!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 10:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 1-8-2020 08:23 AM
Sampai ke sini ye kau menyerang.. macam dodolgemuk berkerak kau ni. Sakit hati sgt sampai kau send ...

Eh tak terkesan tapi balas panjang berjela
Apa2 jelah kau pondan berkerak tak siap
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
aijinmisaki replied at 1-8-2020 10:12 AM
Eh tak terkesan tapi balas panjang berjela  
Apa2 jelah kau pondan berkerak tak siap

Sesuai la makian berjela utk kau manusia hina a.ka ... Kau guna mn mana pun tetap aku kenal kau hanat
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
1. Richard gere
2. Keanu reeves
3. Jack nicholson (time muda, skrg scary)
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 1-8-2020 08:21 PM
Sesuai la makian berjela utk kau manusia hina a.ka ... Kau guna mn mana pun tetap aku kenal kau ha ...

Eh ingatkan hebat sangat gayah hodoh kegersangan tak laku ni. Celah bedah mana aku ada mn. Adapun mn masa account ni disenyapkan oleh mod sewel gila kuasa. Kau dah mabuk sebab tak dapat kotey ke gayah berkerak tak laku?
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2020 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
aijinmisaki replied at 1-8-2020 10:16 PM
Eh ingatkan hebat sangat gayah hodoh kegersangan tak laku ni. Celah bedah mana aku ada mn. Adapun  ...

nampaklah lagi ramai orang menyampah dgn kau dekat sini. Sibuk nak menyampah dgn org sedang diri kau sendiri pun dibenci forumer. Malahan kena report & disenyapkan.. diri aku tak terkesan dgn tohmahan kau yg kata aku buruk berkerak sebab hakikat aku sentiasa diminati lelaki & pompuan.. oklah manusia terkutuk, bersembang dgn kau buang masa aku. Aku tak layan manusia yg low standard macam kau, yg hina tu..
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 1-8-2020 10:32 PM
nampaklah lagi ramai orang menyampah dgn kau dekat sini. Sibuk nak menyampah dgn org sedang diri k ...

Dah buang masa tak payah sibuk balas berjela ya gayah berkerak tak laku. Aku disenyapkan sebab maki mod sakai tu sendiri bukan sebab ada orang report.
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
aijinmisaki replied at 2-8-2020 10:51 AM
Dah buang masa tak payah sibuk balas berjela ya gayah berkerak tak laku. Aku disenyapkan sebab mak ...

Padanlah ramai tak suka kau dekat sini manusia hina..... Dah la hina, terkutuk pulak. Sesuai la diri kau dibenci makhluk 7 lapis langit bumi. Buruk berkerak hodoh, berkudis, berkurap... Sesuai dik diri kau diludah semua forumer & mod. Orang macam kau yg suka maki orang ni sesuai disampahkan je. Sebab tu selayaknya utk makhluk hina terkutuk macam kau yg suka maki orang. Buruk dalaman kau, lagi buruk luaran kau. Dengan sifat hina kau, aku yakin realiti kau takde kawan, mana ada manusia yg nak kawan makhluk terkutuk lagi menjijikkan macam kau. Nak sentuh kau pun orang tak sanggup. Makhluk hina kan... Sesuai la dipulaukan, dibenci, diludah, disampahkan segenap masyarakat... Aku dekat sini selesa maki kau sedangkan kau balas aku dengan sakit hati. Konon reply sikit nampak kau cool. Lanc*u kau cool, sebab diri kau yg sentiasa maki orang tak pernah tenang wahai manusia!
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2020 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 2-8-2020 01:32 PM
Padanlah ramai tak suka kau dekat sini manusia hina..... Dah la hina, terkutuk pulak. Sesuai la di ...

Expected dari gayah hodoh berkerak tak laku macam hang meroyan berjela jela tapi habuk pun tadak. Yang lagi kelakar duduk la cakap tak terkesan apa2 tapi meroyan mengalahkan bapok hauk Patut la kegersangan sana sini. Sebab gayah nak layan yang hot2. Tapi kau gayah hodoh terpaksa melepaskan kegersangan kat forum jah. Kesian hidup kau nok.. nah ni reply panjang sikit. Kau mintak kan. Sebab kesian kat gayah berkerak tak laku so tunaikan jela permintaan kau.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list