Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1229
View
28
Reply

Kylie Jenner Ukir Nama Anak Pada Kereta Mewah

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-7-2020 09:10 AM | Show all posts |Read mode
Kylie Jenner mengukir nama anaknya, Stormi Webster pada kereta kereta mewah miliknya.


Tulisan "Stormi's Mom" itu diukir di kereta Rolls Royce Wraith yang direka khas bernilai $320 ribu (RM1.3 juta).


Perkara itu dikongsi oleh bintang sensasi tersebut melalui akaun Instagramnya.


Foto: IG


Selain Rolls Royce Wraith, Kylie turut memiliki Rolls Royce Phantom, Mercedes G-Wagon, Ferrari LaFerrari, Ferrari 458 Italia, Lamborghini Aventador SV, Mercedes Maybach, Range Rover, Ferrari 488 Spider, dan Bugatti Chiron.


Bagaimanapun kehidupan mewah yang sentiasa dicanang Kylie mengundang reaksi kurang senang dari sesetengah pihak kerana masih ramai orang susah yang tidak mampu menyara hidup mereka. -CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 18-7-2020 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Suka hati lah kereta dia duit dia. Bukan dia guna duit org pon kan. Btw, dia ni pon ada lah jugak bagi bantuan2 utk warga US sana tp takkan lah setiap bantuan dia nak up kan kat socmed. Pelik2 je yg menyalak kat dia tak cukup duit nak sara hidup tu. Takkan dia nak bg life dia dekat org pulak. Pendek kata usaha sendiri lah nk berjaya, jgn harap org.. Gitteww
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 09:28 AM | Show all posts
igtkan ukir ala2 calarkan keta tapi tulis nama anak. baru rare
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Jual produk timbangkilo je taww
Ni lah life yg ponder timbangkilo idam idamkan
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Ohhh ingatkan toreh kereta sebab stress
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 10:04 AM | Show all posts
baju, beg satu design..
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Orang kaya bila dah tatau nak buang duit katmana... Lantai keta pun jadila
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
EvieWanKenobi replied at 18-7-2020 02:04 AM
baju, beg satu design..

Lepas tu duduk atas sofa, berlatarbelakang langsir dan alas meja corak yg sama. Terus jadi sesumpah
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
pinklepie replied at 18-7-2020 10:39 AM
Lepas tu duduk atas sofa, berlatarbelakang langsir dan alas meja corak yg sama. Terus jadi sesumpa ...

haa kan.. sanggup depa..
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
EvieWanKenobi replied at 18-7-2020 02:40 AM
haa kan.. sanggup depa..

Fesyen katanya
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Retis lalu lalang edisi us.
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 11:10 AM | Show all posts
Untung lah kaya
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
nanti kalau bergaduh ibu dan anak ala2 jennifer aniston kena slash pulak perkataan mother tu mcm buang kat tattoo hehehe. Kidding je.

iol rasa dia ni ok sayang anak dia. Mungkin rapat sampai ke tua. Duit dia biaq pi la dia nak cacah nama anak dia kat mana pun. Lantai rumah ka bumbung kereta ka. Kuikuikui
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagaimanapun kehidupan mewah yang sentiasa dicanang Kylie mengundang reaksi kurang senang dari sesetengah pihak kerana masih ramai orang susah yang tidak mampu menyara hidup mereka.

Kelakar pulak..dh duit dia lantak la..lain la kalau dia menteri songlap duit rakyat demi nk hidup bermewah, atau dpt projek kroni atau dpt geran rm10juta drpd khazanah tp bisnes rugi manjang eh{:thief
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 01:08 PM | Show all posts
Cara orang kaya mengabiskan duit, tapi tak habis-habis.  Kita tengok aje.
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Dunia ni dah macam syurga buat mereka...
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Apasal kebanyakan jenner / kardashian clan ni suka kawin nigga???
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
unguaurora replied at 18-7-2020 02:14 PM
Apasal kebanyakan jenner / kardashian clan ni suka kawin nigga???

Taste or ter influence oleh kakak2 nyer
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok je ukiran dia, kemas. Jgn buat mcm ada sorg artis Malaysia dgn psgn nya tu, dah la.
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2020 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Miss_Cynthia replied at 18-7-2020 02:19 PM
Taste or ter influence oleh kakak2 nyer

Mslhnya anak2 deols x nmpk mix pun. Mcm pure nigga
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list