Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
2737
View
50
Reply

[Politik] Bukan saya cadangkan Mukhriz jadi TPM - Tun M

[Copy link]

Author: safriehalim    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-6-2020 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menegaskan, cadangan melantik anaknya, Datuk Seri Mukhriz sebagai calon Timbalan Perdana Menteri bukan datang daripadanya.

Menurut Dr Mahathir, beliau tidak ada hak untuk menentang kerana kepentingan dirinya apabila nama Mukhriz dicadang untuk jawatan-jawatan tertentu,

"Saya sedar saya akan dikritik apabila menamakan anak saya Mukhriz sebagai Timbalan Perdana Menteri II.

"Cadangan ini tidak datang dari saya. Dalam kenyataan bersama Mohamad bin Sabu, Ketua Parti Amanah dan Lim Guan Eng, DAP pada 22 Jun, pelantikan Mukhriz sebagai TPM II sudahpun disebut.

"Saya berada dalam keadaan serba salah," katanya dalam satu kenyataan pada Isnin.

Dr Mahathir menjelaskan, ketika kali pertama menjadi Perdana Menteri, beliau melarang anaknya bergiat dalam politik, khusus sebagai ahli parti kerajaan kerana tidak mahu dituduh mengamalkan nepotisme.
IMG_20200629_142515.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 29-6-2020 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Yela, masa jadi PM4 atok suruh Mukhriz jadi ahli perniagaan sebab banyak kontrak nak kena bagi. Anak2  atok kena kumpul kekayaan dulu.

Lepas bersara PM4 atok minta Mukhriz masuk politik bertanding jawatan ketua pemuda tapi kalah, punyalah atok marah pada KJ sampai fitnah Paklah.

Lepas tu pilih DS Najib jadi PM dengan harapan Mukhriz bolehlah menang jawatan naib presiden tapi DS Najib bagi sokongan pada Hishamuddin pula. Punya marah, sampai fitnah DS Najib.

La ni marah dengan Muhyiddin, cantas tempat Anwar, lepas tu cantas pula Shafie Apdal maka dapatlah boboi jadi PM
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 02:47 PM | Show all posts
yer atok....
mesti la aku purcaya....
walaupon ku tahu itu semua kencing semata-mata
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 02:52 PM | Show all posts
sy percaya. sangat-sangat
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Atok fossil nih ingat rakyat marhein bodoh macam mahacai2 dia...
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kami purcaya itu.. herm..
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
hahahahhahs
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:13 PM | Show all posts
sian atok asyik kena fitnah je....ye tok kami percaya.....sampai hati diorang tuduh atok macam-macam kan...
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:19 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga pemfitnah atok mendapat balasan setimpal
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni kencing terbarai ke ape? Incontinence?
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Iyela atok, kami percaya kata kata atok. Atok x penah menipu. Atok baik orangnye.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Normabaru at 29-6-2020 03:50 PM
safriehalim replied at 29-6-2020 02:45 PM
Yela, masa jadi PM4 atok suruh Mukhriz jadi ahli perniagaan sebab banyak kontrak nak kena bagi. Anak ...


Too bad ramai politicians falling for his trap although dh terang2 tahu hanya dpgunakn utk mumia95 capai his dreams ie build his legacy

Hrp2 bedal xjoin the bandwagon lah!

#normabaru
#politikalafbaru
#prucovid
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Drama lagi.. Tun M.. Sy cadangankan Tun M jadi penulis skrip dan pengarah filem.. Mesti bombastik filem arahan Tun M nanti

Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 04:06 PM | Show all posts
Kami percaya seperti sama surat khabar & rtm dulu.

kami percaya atok tiada hak menentang mukhriz sebagai tpm.

kami juga percaya atok hanya mempunyai hak menentang jika pm ialah anwar.
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
kami percaya atok sebenarnya x mahu boboi jd bakal pm.  kebetulan mat sabu yg cadangkan
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
-kebetulan ada orang cadang Mukhriz jd calon TPM2, bukan tun yg cadang... kebetulaaaannn


-kebetulan , Tongkah Medivest dpt kontrak maintenance hospital -hospital  kerajaan
-kebetulan ,  Kencana Petroleum dpt kontrak fabrikasi Offshore drpd Petronas
-kebetulan , krjaan PH gantung AAM dan ganti MAM utk selia sukan permotoran, kebetulan Mokhzani presiden baru MAM
-kebetulan , Mirzan dpt syrkt kapal milik krjaan, PNSL Bhd
-kebetulan , mukhriz dpt balak 1000 hektar, opcom dpt kontrak fiber-optic ratus juta

Zaman tun mmg byk kebetulan, bukan hampa tak tau kih kih kih
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
MasyaAllah...ada lg ke yg percaya pada org tua ni.....bebal la kerabat beliyau...klu aku dh aku heret bapak dok diam2 dlm rmh..
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
B*toh ngkaw lar melabari tua
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2020 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
baik la..mungkin ankel lim yg bg cadangan yg bernas ni..

blk la langkawi tok..pi jage langkawi..bersihkn langkawi..pi beli kapal keselamatan utk langkawi..dah2 la sibuk kn hal Msia ni tok.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list